Regisztráció Blogot indítok
Van mit mondanod?

Regisztrálj és blogolj te is!

  • Az Automuseum Prototype

    A Prototyp Automuseum egy privát autómúzeum Hamburgban. A középpontban a háború utáni németországi Porsche korai konstrukcióinak, sport- és versenyautóinak, valamint tervezőinek és vezetőinek bemutatása…

  • Pune

    Az első három hetet, munka miatt Pune-ban (más néven Poona) töltöttük, India dél-középső részén, Maharashtra államban, a Mutha és a Mula folyók találkozásánál, Mumbaitól 154 km-re. Ez India egyik legfontosabb…

  • „Ki gondolt volna színészetre?” Második rész

    Rónay Jácint arcképe a Magyarország és a Nagyvilág című lap 1866. szeptember 9. számának címlapján – Törzsgyűjtemény Rónay Jácint életét sajátságos módon kísérte végig a dráma és a színház; onnantól, hogy a bencés…

  • Esti városnézés hajóval

    Régebben külön bejegyzéseket készítettem azokról a sétáimról, melyeken turistaként próbáltam rácsodálkozni a városra. Ezt a dolgot aztán elengedtem, de most megint valami hasonlót csináltunk Mariannal, amikor jegyet…

  • "Drágább mint az életed."

    A fenti cím nem a Bruce Willis nevével fémjelzett filmre utal, a tulajdonos mondta nekem, mikor kezembe nyomta a motor kulcsát, és még hozzátette: "vigyázz vele, kicsit szeszélyes!".  Kettő éve kaptam tőle egy…

  • Kezdd el!

    Villámgyors regisztráció
    Egyszerű admin
    Sok pompás blogsablon

  • Hozd ide!

    Automatikus import
    Saját design
    Rengeteg olvasó

  • Posztolj!

    Facebook megosztás
    Fotó-, videó-, linkposzt
    Beágyazható képgalériák

  • Címlapra!

    Kiemelés
    Blog.hu Címlap
    Világhír